• L’Autoritat Portuària de València ha habilitat una pàgina web per a inscriure’s i reservar plaça per a les visites al port de València en bus el próxim dissabte
  • L’horari de visites serà de 9,30h a 14 hores i el recorregut tindrà una hora de duració

València, 15 d’octubre de 2024.- El Port de València et convida a visitar les seues instal·lacions el dissabte 19 d’octubre. Amb l’objectiu de mostrar a ciutadans i turistes la seua activitat quotidiana, l’Autoritat Portuària de València (APV) ha organitzat una jornada de visites gratuïtes en bus que contempla un recorregut complet per l’interior del port comercial.

Per a poder gaudir d’elles, tan sols cal apuntar-se en la pàgina web de Valenciaport, on es pot triar entre diferents franges horàries que oscil·la entre les 9.30 hores i les 14.00 hores. El recorregut té una hora de duració i cada autobús té capacitat per a 70 persones. Eixirà un autobús cada mitja hora. La inscripció en el qüestionari disponible en la web www.valenciaport.com serà prioritària a l’hora de pujar a l’autobús; espai al qual s’accedeix des de la primera pàgina del web o “punxant” en el següent enllaç

El punt de partida de la visita és la façana principal de l’Edifici del Rellotge, lloc on s’esperarà als visitants que podran pujar al bus 10 minuts abans del començament de la visita. La puntualitat és imprescindible, motiu pel qual, aquelles persones que hagen realitzat la seua reserva, però no es presenten amb els 10 minuts d’antelació sol·licitats, perdran la seua plaça a favor d’aquelles persones que decidisquen no reservar i fer cua per a aconseguir plaça en alguna de les visites.